4/25/2011

Co sądzisz o WWE Championie - The Mizie

Świetny w każdym calu
22 (45%)
Dobry mic skill, ale słaby w ringu
11 (22%)
Beznadziejny we wszystkim
14 (29%)
Nie mam zdania
1 (2%)

Liczba głosów do tej pory: 48

Myślałem ze będzie trochę więcej głosów ale zawsze coś.Wszystkim wesołych świat!Wiec przejdę do ankiety związanej z the oczywiście z Mizem.22 glosy oddalisce na "Świetny w każdym calu" - powiem tak ,według mnie Miz jest bardzo slaby w ringu ale dobry przy mikrofonie i sandzi ta 11 osób czyli trzecia pozycja w ankiecie.Drugie miejsce z 14 glosami zajęła "Beznadziejny we wszystkim" ,a ostatnie "Nie mam zdania".Powiem ze Miz jest jednym z moich ulubionych zawodników i podoba mi się jego Gmmick.Jest bardzo dobry przy mikrofonie ,ale wielu ludzi go nie lubi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz