4/09/2011

Wyniki ankiety " Co sądzisz o feudzie Cena-The Rock"



Świetny - zaskakuje
  22 (25%)
Dobry, ale dałoby się go poprawić
  23 (26%)
Typowy feud WWE, czyli dużo słów mało akcji
  25 (28%)
Beznadziejny - do przewidzenia
  18 (20%)



Aż 88 głosów w naszej drugiej ankiecie!! Naprawdę wielkie dzięki za głos!



Według was feud Cena - The Rock to typowy feud WWE. Według mnie to prawda, ponieważ w tym feudzie dotychczas zobaczyliśmy tylko jedno starcie wrestlerskie, a wiele było już speechy na ten temat. Mam nadzieję, że ten feud się rozwinie, bo jak na razie nie jest zbyt interesujący.
Drugą najczęściej wybieraną odpowiedzią była opcja " Dobry, ale dałoby się go poprawić". Na tą odpowiedź zagłosowało tylko dwie osoby mniej niż na odpowiedź zwycięską.
Miejsce 3. zajęła odpowiedź "Świetny-zaskakuje" co może niektórych(np.mnie) dziwić. W WWE było już wiele słabych feudów, ale napewno było też wiele bardzo dobrych. Według mnie ten feud nie jest świetny, ale to był wasz wybór.
Najmniej głosów uzyskała odpowiedź " Beznadziejny- do przewidzenia" i słusznie wybraliście, bo ten story napewno nie jest aż tak zły, aby można było go nazwać beznadziejnym.
To wszystko ode mnie. Zapraszam do głosowania w kolejnej ankiecie i mam nadzieję, że uzyskamy jeszcze więcej głosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz