8/02/2011

RAW 01.082011r. by Chirurg33

Witamy na Monday Night Raw!!! Już dziś najprawdopodobniej poznamy dalsze losy
tytułu WWE champion! Mamy przypomnienie wydarzeń z MiTB, oraz z poprzedniego RAW.
Galę otwiera CM Punk!!! The Champ is Here!!! Punk siada na srodku ringu i mówi-
"teraz pytanie za 64 tysiące dolarów...Dlaczego po tym wszystkim co zrobiłem
i powiedziałam...dlaczego wróciłem? Opowiem wam historię...mój kontrakt
kończył się 17 lipca tego roku, ale zmieniłem decyzję, bo uwierzcie mi panie
i panowie, ale kocham miejsce, w którym pracuję. Nie lubię co najwyżej ludzi,
którzy pracują ze mną. Teraz widzicie decyzję, która zapadła w mojej głowie. Kiedy
Vince odszedł, nastąpiła wielka zmiana. Czuję to w powietrzu. Wiem,
że wy też to czujecie. Jestem tu, aby to znów było zabawne. Ja mogę zmienić
to miejsce! Podczas mojej krótkiej nieobecnosci, JohnCena ponownie został
mistrzem WWE. -Zwrócil się do fana Ceny, który miał pas WHC.-To co ty masz, to pas,
to co ja mam, to Mistrzostwo WWE! Jak wiele sie zmieniło. John Cena nic nie znaczy.
Nic nie znaczy, że zdobył tytuł, oczywiscie podczas mojej krótkiej nieobecności.
Nieważne, kto w szatni myśli, że Cenie należał się rewanż. Jest jeden fakt. To ja,
trzymam w ręce, najważniejszy tytuł na swiecie!!! A ja jestem najlepszym wrestlerem
(tak, powiedział wrestler)na świecie!!! Ja, jestem jedynym mistrzem WWE!
Ja jestem mistrzem!" Time to play the game!!! Chief operating oficer wchodzi
na arenę. HHH zamienił parę słów z Punkiem, a potem powiedział, ze łączy ich
jedna rzecz: biznes. Punk jest dobry dla biznesu. Powód dla którego przywrócił JR?
Powód dla którego przywrócił JoMo? To proste: biznes! Widzisz, moją praca jest,
dać fanom tego, czego chcą. Fani chcieli Punka, więc mają Punka. Punk bardzo
chciał wiedzieć, co Hunter osobiście o nim myśli, nie jako biznesman,
tylko jako HHH. Trypel myśli o Punku, że gada za dużo, ściaga na siebie zbyt
dużo uwagi itd. Punk odpowiedział, że Hunter mówił tak, jakby patrzył w lustro.
Punk powiedizłą, ze HHH nie chce widzieć Punka gdzie indziej, bo się tego boi.
Tryplak odrzekł, że bez WWE Punk tak naprawdę nic nie znaczy. Punk powiedział,
że być może, 50/50, ale on lubi fakty i prawdę. A prawda jest taka,
że jest on Champem WWE. Hunter przyznał, że to prawda, ale John Cena
także jest mistrzem. A to jest sytuacja, którą rozwiaże dziś wieczorem.
Triple H już schodził z ringu, ale Punk zawołał go, by wrócił. CM Punk mówił, że
nie ważne, czy Hunter nosi garnitur za 5 tysięcy $, czy wrestlingowy kostium,
cały czas jest tym samym człowiekiem lubiącym popychać ludzi. Jednak trzeba uważać
kogo się popycha, bo Punk lubi oddać.
Po chwili widzimy rozgrzewającego się na arenie Rey'a, nagle niesamowitym skokiem
zza jakiś pudeł ukazał nam się JoMo, który pogawędził chwilę z Mr. 619.
Jeszcze dziś czeka nas Battle Royal div o tytuł pretendentki do tytułu na SummerSlam.
Kelly dołącza do komentatorów na to starcie.

WALKA NR 1. Nr. 1 Contender's Diva's Battle Royal
W ringu totalny chaos, więc przewijam do końcówki...
W tym starciu przeciwnika można wyrzucić także pod i między linami. OMFG!
Na ringu zostały 4-Beth, Eve i bliźniaczki. Niki walczyła z Eve, a Brie z Phoenix.
Pierwsza wyleciała Eve. Bardzo ciekawie;) Po chwili Beth wzięła obie siostry
na bary i wyrzuciła je!!!
Beth Phoenix została pretendentką do pasa div!!!
Kelly udała się do ringu i uścisnęła Beth, która ją zaatakowała!!!

Na backstage'u widzimy Miza, do którego podchodzi R-truth i wymieniają pare słówek.


Josh Mathews rozmawia z Ceną.

Walka nr 2. R-truth & The Miz vs Rey Mysterio & John Morrison
Walkę rozpoczynają John i Miz. SloMo strąca Trutha, unika ciosu Miza, a sam
zasypuje gradem uderzeń pana niesamotego. Irish whip i flapjack dla Miza.
John skupia się na Truthie, co nie kończy się dla niego dobrze. Po całej serii
kopnięć i snap suplexie Miz uzyskuje 2. Próba body slamu, ale JoMo zeskakuje
i wpycha byłego tag team partnera w narożnik, a następnie wykonuje podcinkę.
Zmiana z Rey'em, który wykonuje jakby seated senton na siedzącym Mizie. Pin do 2.
Irish Whip, Miz kontruje, ale Rey unika ciosu i headscissors'em wysyła Miza za ring.
Rey wykonuje baseball slide mizowi, strąca Trutha i wykonuje mu seated senton
z krawędzi ringu. Miz dostał za to corckscrew planchę od Johna. Po przerwie
R-Truth trzyma Rey'a w camel clutchu. Mysterio uwalnia się, ale Truth nie traci
inicjatywy i zapina abdominal strech. Rey okłada prawdziwego, ale Miz dokonuje zmiany
i to on atakuje zamaskowanego faceta snap-mare i big boot w parterze dają mu 2 count.
miz na fali. Zapina chin-lock. Jednak Rey uwalnia się za pomoca łokcia, kontruje
szarżę w narożniku i wykonuje mizowi eniuzughuri. Obaj leżą. Rey stara sie doczołgać
do swojego narożnika, ale miz wykonuje mu ddt z kolan, dzięki czemu uzyskuje Pin do 2.
Zmiana w drużynie heeli i Truth zapina chin-lock. Rey wykonuje mu pare kopnięć,
odbija się od lin, ale nadziewa się na Lie Detector!!! Jednak pin do dwóch.
Kolejna zmiana i Miz wchodzi do gry. Miz poniza Rey'a. Rey niespodziewanie chce sie
zmienić, ale The Miz w porę go zatrzymuje. Pare stompó, i awesome clothesline.
Miz wchodzi na narożnik, skacze, ale nadziewa się na dropkick. Piękna kontra.
Zmiana po obu stronach i John na fali! 2 clothesline'y i calf kick dla Trutha,
dropkick dla Miza, oraz Standing C4, co daje mu 2count na Truthie. John ciągnie
Trutha do naroznika, próba Starship Pain, ale Miz na czas wyciaga swego partnera
z ringu, przez co Morrison ląduje na macie. Kiedy już wszyscy są na swoich miejscach,
Truth próbuje Axe kick, ale dostaje Pele kick. Truth padł na liny jak na 619, ale John
leży, Rey mimo wszystko próbuje wykonać swoją firmówkę, ale zostaje zatrzymany
przez Miza. John strącił Miza przez Flying Chuck, ale dostał Shut up, który dał
Truthowi i Mizowi zwycięstwo. Po walce John dostał jeszcze Skull Crashing Finale
i cios butelką od R-Trutha.

Na ring przyszedł Dolph ze swoją dziewczyną. Coś tam pieprzyli, ale mam tak posrany
dzień, że wybaczcie, ale nie będę tego tłumaczył. Było coś tam, że Dolph powinien być
mistrzem, czy cos. Przerwał im jednak Alex Riley, który też miał coś do powiedzenia.
Brawl był blisko, ale Vickie odciagnęła Zigglera. Czyżby US Championship match na SS?

Walka nr3. David Otunga & Perfect Junior vs Santino Marella i Zack Ryder
Zaczynają Santino i Michael. Santino powala rywala przez arm drag. Unika clothesline'u,
ale dostaje uderzenie w tył głowy. Pare stompów, i akcja drużynowa.
W ringu David i Marella. Elbow drop dla Santino. Zack domaga się zmiany. Santino
wykonuje cos na kształt jawbreakera. I zmiana po obu stronach. Ryder unika
clothesline'u, i wykonuje back elbow i double axe handle. Trafia do narożnika, ale to
Michael nadziewa sie na kolana. Zack pozbył się Otungi i wykonał swoją akcję
w narożniku. Otunga przerwał jednak PIN przerwał David, za co o mało co nie dostał Cobry.
Michael uniknął Ruogh Ryder i po kombinacji backbreaker na kolano od Perfecta Jr. i
double axe handle z narożnika od Otungi David uzyskał pinfall.

Walka nr4. Alberto Del Rio vs Evan Bourne


Evan zaczyna od hurricarane, ale nadziewa się na but w narożniku. Dostaje także
coś jak punt kick-2 count.Albercik znęca się nad ręką Evana na linach. Pare kopnięć
i znów 2. Snapmare i armbar dla Evana, który uwalnia się kilkoma kopnięciami, jednak
przy próbie headscissors zostaje uciszony backbreakerem, co daje 2 count.
Coś jak World strongest slam, tylko że z ręką za plecami i 2 count. Kolejny armbar.
I znowu kopnięcia, jednak i tym razem zostaje uciszony, teraz przez pare headbuttów.
Del Rio wynosi rywala pod suplex, ale Evan kontruje to kopnięciami. Albercik dostaje
potężne kopnięci kolanem i Evan wchodzi na narożnik. Jednak Del Rio strąca go
eniuzughuri, zapina Crossarmbreaker i koniec...

Po walce ponownie zapina swój submission, ale z pomocą przychodzi Kofi.


Na ring przychodzi nowy COO-Triple H! Trypel mówi, że po raz pierwszy w historii
są dwaj mistrzowie WWE- John Cena(duży heati CM Punk(ogromny pop). HHH zamierzał
przedstawic nam swoją wizję rozwiązania tego problemu, ale przerwał mu John
LAURINAITIS!-Jak wiecie, nazywam sięJohn LAURINAITIS(3 Del Rio xD). Jestem
vice prezydentem tej organizacji. Mówi że nie podoba mu się, że Hunter odnawia
kontrakty i to aż 2!(W tym momencie pomachał do JR). Triple H odpowiedział, że dał
mu Cole'a,więc czego jeszcze chce? W skrócie odpowiedź była o tym, że zawsze
pomagałVince'owi, i nie było problemów, ale teraz nie wie, jak HHH sobie poradzi z...
odebraniem Cenie pasa mistrzowskiego...!?(nie jestem do końca pewny, więc
jeśli ktos wyłapnie błąd to proszę sie ze mną skontaktować ;P)
W tym momencie rozbrzmiewa muzyka samego Johna Ceny, który ma ze sobą mikrofon.
(OMFG! Cena zebrał jeszcze większy heat niż John nr1xD). Cena zachęca fanów,
żeby sobie pobuczeli. Cena zwrócił się do Johna, że choć prze 10 lat był prawą ręką
Vince'a, to nie zaznał smaku władzy. I to że właśnie o takich ludziach jak on,
mówił CM Punk. John nr2 kontynuuje, że wszystko co robił John nr1, to :
"Może jeszcze cukru szefie?" itp. Ty nie myślisz, ja myśle, i ja myślę,
że ty nie chcesz bym miał ten tytuł, bo na MiTB Vince powiedział: Idź tam
i walnij w gong. Cena wciąż wieżdżał na drugiego Johna, a Tryplak
stał obok i chichotał. Teraz LAURINAITIS zaczął mówic, ze Cena kłamie, ale jest
jedna prawdziwa kwestia- że CM Punk wygrał z Ceną. John nr2 mówi, że MiTB to był
w zasadzie świetne wydarzenie: Światna walka, świetna noc, świetne miasto.
Jednak najlepsze w tym wszystkim było przywalenie Johnowi nr1 w twarz.
To było wspaniałe! Cena dalej mówi, że mógłby rozgrzać pięści i
jeszcze raz przywalić Johnowi, i to zrobi! John zaczął uciekać, HHH coś mówił,
ale nikt go nie słuchał. CM Punk przerywa tą uroczą pogawędkę i wchodzi na arenę
Punk był zdziwiony, że Cena ma zachować swój tytuł, który jest Punka. Punk zastanawiał
się, czy to on nie zostanie pozbawiony uczciwie wygranego tytułu.Hunter jednak nakazał
im przestać się kłócić. Coś tam jeszcze gadali, ale sęk tkwi w tym, że na SummerSlam
zobaczymy starcie unifikacyjne tytułu WWE...z tytułem WWE. HHH udał się za kulisy,
a mistrzowie na przemian podnosili swoje pasy.


Jeszcze raz przepraszam z całego serca, ale miałem tak skopany dzień... No cóż, za tydzień
będzie już lepiej;P

3 komentarze:

  1. Amatorzyna, chłopie.
    Gorzej być nie mogło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorzej być nie mogło z czym? Twoja wypowiedź, raczej mi wiele nie mówi.
    Napisałem, że miałem zasrany dzień, a chciałem się wyrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy może sie ujawnisz? Bo jak na razie potrafisz tylko hejtować czyjesz prace na Anonimie :)

    OdpowiedzUsuń